پخش زنده
دانلود اپلیکیشن اندروید دانلود اپلیکیشن اندروید
English عربي
4416
-
الف
+

تازه‌ ترین نقش آفرینی وینسلت در «آواتار 2»

کیت وینسلت با جیمز کامرون در پروژه اپیزود جدید «آواتار» همکاری می‌کند.

کیت وینسلت با جیمز کامرون در پروژه اپیزود جدید «آواتار» همکاری می‌کند.

به گزارش آی‌فیلم، کیت وینسلت بار دیگر با جیمز کامرون کارگردان فیلم «تایتانیک» در پروژه در دست ساخت «آواتار» به همکاری مجدد خواهد پرداخت.

گفتنی است، وینسلت در فیلم «تایتانیک» به کارگردانی جیمز کامرون که دومین فیلم پرفروش تاریخ است، نقش آفرینی کرده و بار دیگر در پروژه «آواتار» با کارگردان سابق خود همکاری و جلوی دوربین خواهد رفت.

کامرون با صدور اطلاعیه‌ای در این باره گفت: کیت و من در جستجوی کاری بودیم تا پس از ۲۰ سال یک پروه مشترک دیگر داشته باشیم چون از زمانی که در «تایتانیک» با هم کار کردیم که موفقترین کار کارنامه حرفه‌ای من بوده، در کار دیگری با هم نبودیم. نمی‌توانم منتظر بمانم تا ببینم او چگونه به شخصیت «رونال» جان می‌بخشد.

کامرون تولید «آواتار ۲» را هفته پیش در جنوب کالیفرنیا شروع کرد و نتیجه اولین بازگشت او به جهان «پاندورا» قرار است ۱۸ دسامبر ۲۰۲۰ راهی سینماها شود.

کامرون همراه جاش فریدمن، ریک جافا، آماندا سیلور و شین سالرنو نویسندگان فیلمنامه این مجموعه هستند.

«آواتار» دسامبر ۲۰۰۹ اکران و پرفروش‌ترین فیلم تاریخ سینما شد و ۲ میلیارد و ۷۸۷ میلیون دلار فروش کرد. از این مبلغ ۲ میلیارد و ۲۷ میلیون دلار از بازار بین‌المللی و ۷۶۰.۵ میلیون دلار از فروش در بازار آمریکای شمالی به دست آمد.

لازم به ذکر است، زویی سالدانا، سم وورتینگتون، سیگورنی ویور، سی‌اچ پاندر و استیون لانگ از فیلم اصلی در این پروژه باقی مانده‌اند.

م ه / س م

نظر شما
ارسال نظر